miércoles, 31 de octubre de 2012

9. Es aquest el futur dels joves al nostre país?

Feta per: El almendrado sin almendras.

2 comentarios:

  1. Nathalie Bogba Pastor 2nC4 de noviembre de 2012, 5:04

    Segurament. De la forma en què es troben a dia d'ara les coses, penso que els joves no tindrem un futur massa brillant. Només cal fixar-se en las retallades que ens marquen ara a tots, que no hi ha diners ni per posar professors substituts a alumnes de segon de batxillerat; d'aquesta forma, com hi haurà diners per pagar-nos a nosaltres el dia de demà?
    Mirant al nostre voltant tenim la resposta, amb milions de parats i gent que ha treballat tota la seva vida per aconseguir una o varies carreres per tindre un bon futur i ara es troben sense feina.
    Sincerament, els joves ara mateix ho tenim molt cru.

    ResponderEliminar
  2. Me acuerdo que las primeras clases de filosofía de este curso hablemos sobre como visualizas la educación y los profesores en el aula. Unos decían que los profesores eran vendedores de conceptos y los alumnos consumidores al mas estilo capitalista venda compra pero esta imagen me recuerda a un planteamiento en clase que es muy bueno como ejemplo.El alumno es el barco que se dirige sin rumbo pero continua con su marcha y el profesorado era el timón quien dirige el barco a buen puerto para conseguir la meta de aprender tener títulos conocimientos etc. Pero no contemos con un tercer personaje en este caso la arena d ela playa que claramente encalla al barco i con el el timon pues bien la playa es el estado, los gobernantes i su forma de gobernar i filosofia erronea de salvar a los que nos deberian de salvar a todos las entidades bancarias que con su propio juego del monolopi que solo se han enriquecido ellos tengamos que pagar el tablero del juego todos una vez se ha deteriorado.
    Muy buena imagen y buen análisis Nathalie Bogba Pastor.
    Saludos!

    ResponderEliminar